Promocje
Apple iPhone 6 plus 16GB Srebrny
Apple iPhone 6 plus 16GB Srebrny
1 139,99 zł 849,99 zł
szt.
Samsung Galaxy S7 Edge SM-G935F 32GB Złoty
Samsung Galaxy S7 Edge SM-G935F 32GB Złoty
1 549,99 zł 1 089,99 zł
szt.
Apple iPhone 6s 64GB Złoty
Apple iPhone 6s 64GB Złoty
1 549,99 zł 939,99 zł
szt.
Apple iPhone 6s plus 128GB Szary
Apple iPhone 6s plus 128GB Szary
1 779,99 zł 1 249,99 zł
szt.
LG G5 H850 32gb Złoty
LG G5 H850 32gb Złoty
729,99 zł 549,99 zł
szt.
Apple iPhone 7 plus 32GB Różowy
Apple iPhone 7 plus 32GB Różowy
1 989,99 zł 1 639,99 zł
szt.
Apple iPhone 8 256GB Srebrny
Apple iPhone 8 256GB Srebrny
2 879,99 zł 1 989,99 zł
szt.
Apple iPhone 6 plus 16GB Szary
Apple iPhone 6 plus 16GB Szary
1 139,99 zł 849,99 zł
szt.
Samsung Galaxy S7 Edge SM-G935F 32GB Czarny
Samsung Galaxy S7 Edge SM-G935F 32GB Czarny
1 549,99 zł 1 089,99 zł
szt.
Apple iPhone 6s 64GB Różowy
Apple iPhone 6s 64GB Różowy
1 549,99 zł 939,99 zł
szt.
Apple iPhone 6s plus 128GB Srebrny
Apple iPhone 6s plus 128GB Srebrny
1 779,99 zł 1 249,99 zł
szt.
LG G5 H850 32gb Różowy
LG G5 H850 32gb Różowy
729,99 zł 549,99 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, by sprzedawane przez nas produkty były najwyższej jakości, a zakupy w naszym sklepie zawsze satysfakcjonujące. Jeśli jednak zdarzy się, że zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości w funkcjonowaniu zakupionych produktów, proponujemy poszukać przyczyn zaistniałego problemu i podjąć próbę jego rozwiązania, zanim jeszcze zdecydujesz się na dokonanie zgłoszenia reklamacji.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Prosimy o kontakt w tej sprawie z nami to udostępnimy państwu adres do zwrotu

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas wszystko wytłumaczymy

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl